Anmälan till veteranträning

Hej!

Roligt att du vill bli veteranaktiv hos oss i Turebergs Friidrottsklubb.
Du behöver inte ha någon tidigare erfarenhet av friidrott för att träna veteranfriidrott. Se mer på hemsidan när vår träningsgrupp tränar. Turebergs Friidrottsklubb - Veteran (turebergfriidrott.se)

Du är välkommen både om du bara vill träna för att det är kul, träffa gamla och nya vänner, personlig utveckling, tävla i veteranfriidrott eller satsa på SM, EM, VM i veteranfriidrotten.
Vi förväntar oss även att du genomför 2 funktionärsuppdrag för klubben varje år.
Fler uppdrag än ett är alltid uppskattat!

Du kommer få en faktura med medlemsavgift och träningsavgift till din angivna mejladress.

Medlemsavgiften är 300 kr/ år (jan-dec)
Träningsavgiften är 1700 kr/ termin (jan-juni / juli-dec). Träning gäller på utsatta träningstider, se mer på hemsidan under veteranfliken.

Vi behöver nedan uppgifter från dig.
Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Personuppgifter *
Godkännande
Genom att anmäla er till Tureberg FK godkänner ni att Tureberg FK använder uppgifterna i medlemsregister enligt GDPR.
Samt att harmlösa uppgifter som inte skadar eller kränker vare sig individ, grupp eller lag som tex. namn, bild, statistik, etc publiceras på Turebergs FK hemsida.
Personuppgifter
PersonNr * -